Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Stor dag för två st.

Publicerad 2011-04-12 09:51:14 i Familjens vardag

Idag fyller jag 22 år, yey! Låter betydligt bättre än att vara 21 :P Vet inte varför men de gör det.
Och idag är det 200 dagar kvar till BF! :)
Och min stora Charlie är idag 426 dagar gammal! :D



En av många bilder på oss två ♥

Har redan fått ett par sms, samtal och grattis på internet, är nog en del kvar också ^^,
Pappa, jag och C skall äta lunch senare vid 11 tiden, en av alla pappas födelsedags presenter åt mig ♥ Världens snällaste pappa/moffa!

Ha de fint även om det är en grå och blöt dag ute ^,^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela