Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Trist daaaaag med gråååått väder

Publicerad 2011-04-06 12:05:50 i Familjens vardag

Var över hos mamma en sväng förut och lämnade lite kattmat, och Charlie fick leka med momo en sväng innan hon skulle dra iväg till jobbet. Och vi gick hem därefter när hon begav sig :p

Sitter inne på Familjeliv som vanligt och läser föräldraforum just nu, alltid lär man sig något nytt ;) haha.

Charlie har jag lagt nu för 10 minuter sedan också för att sova, hon var trött, gnällig och överdrivet mammig dvs trött haha. Vi fick ätit lite lunch innan jag la henne i säng och nu sitter jag här som sagt.

Igår tog vi oss en tripp till Linda och barnen för lite lek och massa prat :) Riktigt trevligt. Synd bara att tiden alltid skall gå fort när man har trevligt/kul haha :p Men men. Charlie kunde inte riktigt komma till ro när vi var där därav inget sova under dagen. När vi nästan var hemma vid 16.55 somnade hon precis, la henne i säng och hon sov vidare.. Sen när älskling kom hem, var middagen klar, vi åt, efter de fixade han sig för kvällen, morgondagen med allting och sen satte vi oss med lite onyttigheter här i soffan och mös. Kollade 2 ½ men två avsnitt och sen Desperate Housewifes ;) Riktigt spännande nu. Hatar dock Beth, men skönt att hon är *** ;D haha! Sen hoppade han i säng och imellan där när vi kollade DH vaknade Charlie, SKIT tänkte jag men behövde ändå få på sig nattkläder och en nattblöja, så det fixade pappa Jonathan snabbt och lite mys och sen la han henne igen, låg och småpratade för sig själv och somnade igen för natten. Skönt! Och jag somnade i soffan som jag gjort två nätter i rad nu, haha :p Ovärt!

Hursom.
Imorgon skall Linda, jag och våra barn, K och C till simhallen och mysa i vattnet ett tag, gott. Somnade Charlie härligt sen. Och på fredag skall jag iväg på "tjej"kväll, haha. Robbin fyller år och skulle bjuda över ett par tjejkompisar för lite firande inklusive mig ;) Bög/tjejkväll haha.


Mys stumpan! ♥


Nej nu hade jag tänkt att streama lite En unge i minuten här, dom första avsnitten jag missade när det började tror jag, sen blir det ett stoooooort diskberg att ta hand om, mindre kul :( haha! Ha det fint alla!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-04-06 12:26:25

Ska bli jätte kul och bada imorgon ja :) Barnen älskar ju de och även vi, hehe :)

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-04-07 07:28:14

Hhaa ja keven är galen i vattnet :p

Ja det vore väldigt skönt och behövligt! Får ta en titt på detta när vi bägge kan få barnvakt oså :)



Kram kära ni! Ses snart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela