Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ultraljudsbild 1

Publicerad 2011-04-27 14:10:39 i Graviditeten med nya bebis i magen

Kom hem för en halvtimme sen med mamma, Charlie och systeryster från MVC. Varit och kollat på bebis i magen alla fyra, Charlie satt och glodde på skärmen med bebis på och sa hela tiden: titta dää. Snuttan :) Fick med oss två gratis ultraljudsbilder hem, mys. Visa älskling senare när han kommer hem, hihi.

Allt såg jättebra ut, perfekt bebis som barnmorskan min sa. Gör en glad! Fick en ny tid, nästa gång jag skall till barnmorskan blir det för de stora, rutin ultraljudet :) Slutet av maj. Exakt om en månad faktiskt :) Underbart! ♥

Berättade också att jag vill föda denna gången i Varberg, sist och först, var jag i Borås vilket inte alls var någon positiv upplevelse om man bortser från själva förlossningen som var direkt svår, jobbig men bara själva deras bemötande hela tiden, usch. Fast iochförsig, har aldrig direkt gillat Borås så de kan ju vara en av orsakerna till det ^^ Jaja.. Jag själv och Jonathan är ju födda i Varberg :)



Du nya lill* bebis i magen min, mysmys ♥
ÄLSKADE ÄLSKLING.

Ny tid för nästa UL, 27 Maj kl 08.00 :)
längtar redan sönder ^^,

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-05-05 16:52:37

Satt och klickade runt på nätet och kom in på din blogg! Grattis till den lille i magen! Va roligt med ett syskon. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela