Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Härliga tisdag

Publicerad 2011-04-19 09:48:57 i Familjens vardag

Frukost i magen har vi nu och vi halvkollar tvn lite och kollar datorn båda två.. Härlig morgon ;) Solen skiner och jag är på toppen humör. Dock MÅSTE jag komma ihåg att köpa solkräm åt Charlie nu, eftersom solen är så stark, hon blev helt röd igår på ena sidan av ansiktet, stackars.. Akta er för solen :P haha! Lät fel men den är starkare nu än på sommaren, men inte många som förstår det ^^,

Hursom.
Skall ringa syster Annelie senare idag om bilbarnstol vi skulle få, gott. Ringa pappa angående en försvunnen tandkräm senast vi handlade ^^, och resten av allting, ta det lugnt här hemma. Gott gott! Vill grilla ikväll, får se om vi gör de :)

Charlie är på bra humör, de gör en gott :p Charlie står just nu här breve mig och bankar på bordet för hon vill ha en lekkamrat verkar det som, så får nog avsluta här och klä på oss nu :)

Blev visst en ändring redan nu ^^ Drar iväg till pappa/moffa för att ha lite trevligt och fika :)
Ha de fint.

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-04-19 16:09:46

Du är ju gravid igen, är det samma pappa eller en ny i bilden? :)



Kram

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-04-19 16:31:23

Ja solen är mycket starkare nu än på sommaren så man får akta sig! Vi har varit ute idag några timmar och jag har smörjt in keven tre gånger och han har fått lite färg ändå :o han bara slänger av sig solhattyen som han måste ha eftersom dom bränner huvudet lätt så man får ta på den hela tiden :p Den busen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela