Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

-

Publicerad 2011-08-19 13:24:58 i Familjens vardag

Vädret är betydligt bättre nu, inte mycket till regn så strax skall jag väcka Charlie ur sin skönhetssömn, äta, på med regnkläder och ut och leka i alla vattenpölar ^^ :) Mys! Tur att jag köpt mig ett regnställ. En sak jag skall köpa innan bebis i magen kommer är en bra ryggsäck, det ultimata för mig :P Nej men det är smidigt att ha :)



Mammas lilla stora tjej. Så liten hon var här! Charlie var ca 5 månader här och jag var blondin ^^ Nu är Charlie 1.5 år och jag är inte blondin :P


En grav bild på när jag väntade Charlie, vecka 30 här. haha känns som att min mage DÅ är större än nu ? Och detta är en bild på min mage nu i vecka 30.

Vet inte om det är jag som tycker min mage var större med Charlie men jaja ^^ Skall kolla vidare här ;)

Ha de fint :D

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

Publicerad 2011-08-19 14:46:25

det ser nog bara så ut för armen är ivägen nu och du har kläder på magen. :P du får gö en likadan bild, å jämföra. jag tror nog du är större nu, bör du ju va.. :)

så himla fin är du. :D

tiden går låååångsamt nu, o sen när de fötts så bara rusar allt fram. man hänger inte med. tycker det ska va tvärtom. gravid i 5 veckor, o att resten går långsamt. utom trotset och sömnlösa nätter förstås.. haha! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela