Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bmm igår

Publicerad 2011-08-17 12:12:41 i Graviditeten med nya bebis i magen

Var ju som sagt hos barnmorskan igår, lämnade kisseprov, lite blodprover för blodsocker och annat, samt annat. Mätte magen/bebis till 28 cm vilket är normalt för att vara i vecka 30 som jag är i, alldeles normalt och perfekt som hon uttryckte sig ^^ Sen lyssnade vi på bebishjärtljud vilket skiftade emellan 132-138 slag/min varje gång. Lämnade för ett tag sen lite blod för dom skulle undersöka om jag hade fått, eller har tecken på Thyroidea. Som de så fint heter. Sök på wikipedia om ni inte vet ^^

Men allting såg normalt ut, SKÖNT! Dock är de jobbigt eftersom jag gått upp en del i vikt och de är nu pga vatten i kroppen som börjat samlas vilket gör de tungt att göra en del saker men jag försöker bäst det går ändå ;D

Hon frågade om jag visste vart jag ville föda och ingen tvekan om saken så sa jag Varberg :) Första gången blev i Borås vilket jag avskydde menmen, denna gången blir det Varberg är de tänkt, både jag och Jonis är födda där så varför inte få ett barn som är fött där också? :D Lite kul. Fast om bebis skulle komma tidigare, beroende på vart man är åker vi antingen till Borås bara för att dom har
neonatal där. Och det har dom i Göteborg också, så de är varför vi isåfall stryker Varberg ^^

Vi eller JAG, haha har fått ett nytt tjejnamn på tungan jag verkligen ÄLSKAR och vill HA! ^^ Men mannen här säger NJA. Måste övertala honom ;) så fiiiiint, hihi. Killnamn har vi ett men inget vi egentligen vill ha tror jag faktiskt, haha men vi får se vad som händer med namn osv juu :)

Nej om jag skulle ta och börja tina dagens middag här hemma? Låter nog bra ^^


Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-08-17 15:05:39

Fast det kommer han komma ifrån när han blir några år äldre antagligen. Kimmie hade de när vi träffades men de funkar ju inte när man har barn/hund oså. Man får priotera ;)



De finns ju annars flera dubbelvagnar på höjden. Som min Phil & Ted tex. Finns andra lite billigare märken också. Åk till Backaplan, Babyproffsen. Där finns alla vagnar! :)

Postat av: Emma - bebis i magen

Publicerad 2011-08-17 15:35:35

Tack så himla mycket och lycka till själv :) kram

Postat av: Emma - bebis i magen

Publicerad 2011-08-17 18:49:50

Den 1 feb är det beräknat och vi ska inte ta reda på könet! :-) har ni tagit reda på erat?

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-08-17 19:54:30

Ja på något sätt får man bara lösa de :) Okej men bara man har en vagn så :) Men vad har du tänkt för någon? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela