Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

bvc för charlie och tacos för familjen

Publicerad 2011-08-19 07:50:37 i Familjens vardag

Då var jag och Charlie uppe, vi har ätit frukost och jag tänkte vi skulle dra på oss lite kläder närsom efter jag skrivit klart här ^^ Katten är verkligen heavy metal just nu! Springer som en tok upp och ner, och åt alla håll och kanter, haha sötnos :)

Idag skall jag iväg till bvc med Charlie på hennes 18 månaders kontroll. Får se hur lång och hur mycket tösen väger nu, skall bli spännande! :D Efter de en sväng till Kinna och träffa Linda med barnen :) Hoppas de inte blir alltför mycket regn dock ;o

Ikväll blir det tacos här hemma, vilket alla gillar! :D Så det blir mums. Kanske glo någon film eller bara ta det lugnt. Jag som skulle bort imorgon förmiddag, eller de var det som var tanken men jag har ju inte hittar mitt satans dumma busskort, haha och en singel resa fram kostar drygt 100 spänn och känns ovärt att spendera 200 spänn på att åka buss fram och tillbaka, men hittar jag det så åker jag nog :)

Tog en massa söta bilder iförrgår på mig, Mimmi och Charlie. Riktigt ursöta, mest på dom andra två ;) Som kommer senare till eftermiddag, nu orkar jag inte sitta mer vid datorn, känns meningslöst ^^ Har riktigt tappat suget att blogga nu för tiden, dock så har jag bloggat sedan början av 2008, fast på olika bloggar jag haft, tagit bort, gjort en ny osv flera gånger om av sina skäl :p



Du är det finaste för mig! ♥

Ha en bra fredag :)

Blivnande tvåbarnsmamman Madde


Updatt.
Vi stryker bvc och träffa linda idag, regnet är för djävulskt just nu här ute, regnar verkligen vrölmycket! Så bvc får bli en annan dag snart och samma med att träffa Linda och barnen :)

Det blir nog mys här hemma idag istället, kanske gå ut och leka innan C skall sova lunch sen vid halv 12 om det blir mindre regn annars går vi ut efter hon sovit istället om det blir bättre ^^, Kom nyss på att Charlies regnbyxor är i den "stora" vagnen, och den är på dagis, hmmmmmmmm. HUR löser jag detta lättast? Haha, knivigt det blev nu då :P Aja, på något sätt löser de sig alltid :) Nu skall jag och Charlie sätta på Toy story 3 här och mysa :)

Ha de fint!

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela