Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

D.M.M

Publicerad 2011-08-16 11:45:12 i Familjens vardag






Dagens Mongo Morsa :D
Haha! Hade lite tråkigt nyss så flummade till det hela med mongo kort, väldigt passade ;)

Hursom.
Vaknade strax efter halv åtta imorse, tog upp Charlie, ny blöja, på med barn tvn och sen fixade vi oss frukost. Efter frukosten i magen var de på med kläder och borsta tänderna, sen sitta och ta lite dö tid i soffan tills vi skulle bort till dagis. Idag var de jobbigt att lämna Charlie, riktigt jobbigt. Direkt när vi började närma oss dörren in till avledningen började hon gråta och tvärvägrade gå så jag fick bära henne in, av med skor och tröja och sen kom en lärare och hämtade Charlie, ett kort hejdå.. Som alla mammor vet, skall man ju alltid göra ett kort-hejdå oavsett man lämnar bort barnet till mormor eller en dagisfröken, man skall inte göra det till en stor sak precis som man gör med djur osv. Men sen gick de bra och hon slutade att se så ledsen ut vilket kändes bättre för mig och nog för henne, hon satt och mös med en dagisfröken såg jag genom fönstret när jag gick hemåt igen..

Har varit hemma själv nu i 3.5 timme redan, jag har fått kollat på en film, Drop Dead Fred, barnnostalgi verkligen :) mys! Och halvkollar tvn nu innan dess fick jag Facebook i våran tv att fungera ;) Händiga Madde är i farten, haha :D

Senare efter C slutat dagis blir det hem och byta om, äta lite mellanmål och dra oss intill Kinna för att gå på möte med barnmorskan :) Mäta och lyssna på bebis, samt prata som vanligt :) Längtar!!!

Igår fick vi en bra kväll då älskling kom hem, blev riktigt mysigt! :) Fotmassage varje kväll av min älskade älskling. Det är grejer de, bästa som finns! ♥ Jag älskar dig Jonis! :) Vi och våra barn, alltid :)

Nu får ni läsa någon annan blogg, för nu är de slut här ;d Lägga fram middagen så den hinner tina upp och halvkolla tvn lite samt invänta systeryster på en kopp kaffe närsom :) Hejs!

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela