Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hej! jag vet att jag är skit kass på uppda...

Publicerad 2011-08-02 22:40:48 i Familjens vardag

Hej! jag vet att jag är skit kass på uppdatering just nu men det är mycket som händer och det är mycket vi gör här. sitter knappt vid datorn, det är tråkigt ^^ Men kommer väl igång snart tror jag väl på hehe. Annars var det inte mycket jag hade att tillägga här och nu. Ha en bra kväll allihopa! Natti natts :-)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-08-02 23:25:54

Mysig blogg :) känner det samma, man har ingen lust att sitta vid datorn o blogga på sommaren. Kram

Postat av: Josäfin :>

Publicerad 2011-08-03 11:45:19

cool blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela