Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Idag blir Charlies dagisplats uppsagd :)

Publicerad 2011-08-30 09:36:05 i Familjens vardag

Ingen Charlie, ingen disk, bara dammsuga idag och middag.. Vetefan dock vad jag skall göra? Har ingen inspiration.. Skall nog ta ut högrevet ur frysen så jag kan börja använda det när det tinat för att ha det som middag imorgon eller någonting ^^ Aja, får la se vad det blir för käk idag ;)

Imorgon skall jag iväg med Charlie till bvc, 18 månaders kontroll. Bättre sent än aldrig, haha :P Sen när bebis i magen är född blir det bvc i Skene här. Lättare att ha båda på samma bvc än två olika ändå. Lite mindre fram och tillbaka :)

Ikväll efter middagen och när Charlie är lagd för natten blir det seriedax för mig och Jonathan, som vanligt ;) haha! Först Breaking Bad och sen ett avsnitt med Boston Public, två bra serier :)

Åh vad jag längtar tills lördag! Ett par timmars barnpassning och ett biobesök, mys! Och slippa åka buss in, haha. Också riktigt bekvämt ;) Bil är allt bra att ha :) Hursom, någon som vill med på bio, säg till :D Skall höra runt lite, alltid kul när man är ett gäng tycker vi båda.. :)

Imorgon är det också sista dagen på denna månaden, så redan på torsdag är det 1 September! haha, fan vad tiden går fort nu! :D Riktigt härligt! :)

På tal om det här med C's dagisplats ja.. Förut när jag lämnade henne så bad jag om en uppsägningslapp, och det är på 60 dagar, och idag är det exakt 60 dagar kvar tills BF.. Så det blir perfekt tills bebis kommer och jag får ett par veckor till med lite lediga timmar, väldigt skönt nu när man ändå är höggravid, vilket jag inte känner mig som :P Haha! Nåja.. :) Det var väl allt sålänge!

Blir nog en dusch eller ett kärleks bad med Charlie och Jonis ikväll :D Haha! Trångt om något blir det i vårat lilla badkar, hahah :D Aja.. Ha en go dag! :)

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Emma - bebis i magen

Publicerad 2011-08-30 16:33:03

Har inte kräkts något sen i torsdags så håller tummarna att det vänder nu =) hur går det själv? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela