Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ja jössös :D

Publicerad 2011-08-04 13:01:25 i Familjens vardag

Lunchen står på plattan i köket och kokar, så snart skall jag ääääääta. Nom nom! :)

Pappa Jonathan och Charlie är med min mamma och systeryster nere i Varberg. Åkte redan halv åtta imorse ^^ Skönt för mig att få lite egentid, orkade verkligen inte flänga ner dit, kände att jag ville ha lite kvalitetstid faktiskt. Vilket jag uppskattar så jävla mycket! En hel morgon, förmiddag och påbörjad eftermiddag ensam, riktigt skönt! Och så får Charlie en heldag med sin pappa, mommo och moster :)

Jag har absolut inte gjort ett enda dugg! Varit ute i solen lite, kollat tvn, halvsovit i soffan. Sådant man behöver som morsa ibland ;)

Jag har inte skrivit något på ett jävla tag, haha. har haft fullt upp och känner att skriva allting orkar jag inte just nu. Tråkigt att sitta vid datorn, sitter knappt vid datorn, kollar facebook ibland och mailen annars ingenting. Riktigt skönt utan dator. Nu när älskling har semester har vi fått så himla mycket gjort, och älskling fick ju precis körkort så vi åker omkring för fulla muggar ;) Haha, dyr semester! :p

Bland annat har vi varit uppe i Skövde på släktkalas en hel dag, vi har varit en heldag nere i Varberg och grillat, myst., köpt en ny tv och tvhylla under tv som sitter som pricken över i:et på väggen, varit på restaurang besök en kväll (då baby fick körkort ;)), igår var vi i Ullared hela dagen och Charlie fick vara hos farmor och farfar då vi var därnere och shoppade runt ^^, vi har varit i skogen och plockat kantareller haha Charlie hade problem över bark och rötter men hon måste gå på alla slags underlag :), vi har varit och badat här i närheten där vi bor i sjön ett par vändor. Det är väl de som jag kommer på på rak arm ^^

Nästa vecka börjar Charlie på dagis. Känns.. jättekonstigt. Jag och Jonis har pratat om att skita i dagis och ha henne hemma istället, så mest troligt blir det att ha bebis och Charlie hemma samtidigt, haha. Klarade Jonathans mamma tre småbarn hemma samtidigt och mamma två småbarn hemma plus två tonåringar, så Varför skulle inte jag klara av det? ;)

Oj, nu är min lunch klar här och magen låter som jag vet inte vad haha. Ha en bra torsdag! :D

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela