Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mys of the d00m!

Publicerad 2011-08-19 20:27:56 i Familjens vardag

Nu hoppas vi på bra väder imorgon så hela familjen Kaos här kan åka iväg till Borås djurpark för lite mys och lek :)

Har en massa tacos i magen och Charlie är lagd sedan 20 minuter sedan tillbaka, somnade nog omedelbart, hon var allt trötter efter pappa kom hem då dom började dansa som galningar och sen var de min och Charlies tur med lite dans ;) haha! Charlie har en sådan rythm i kroppen nu för tiden så de är inte klokt, haha älskar att dansa ! :D Sötaste!

Älskling är i duschen och jag väntar här i soffan på honom, när han är klar blir de mys här i soffan med film, blir nog Toy story 3 eller Drop dead fred och senare om vi orkar blir det Red dragon innan vi somnar ;) haha. Skulle settt TS3 förut med C men blev aldrig av, haha andra saker kom emellan som vanligt när man tänkt någonting ^^ Jaja.. Nu skall jag kolla vidare här på tvn, Ice age 2 går dock med svenskt tal men vad skall man göra? :P


En jättesöt bild på Keven 3.5 månad tror jag och Charlie 3-4 veckor, sötnosar säger jag bara :)

Ha en jättebra fredags kväll! :)

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-08-20 22:29:29

ÅÅÅHH!! :)

Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

Publicerad 2011-08-21 00:02:02

irriterande att det var svenskt tal. Jag skiter väl i stora barn som inte kan engelska, Vincent brummade ju med traktorer, så fick höja som faan för o se den. ;)



jag sa till Lasse idag att han såg ut som manny för han rakade sidorna idag igen, på sin tuppkam. Hans kalufs mitt i, såg exakt ut som mannys. ;) hahaha... :P men jag fick förtydliga att det var mammuten jag menade, inte handy manny på disney channel... ;)

Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

Publicerad 2011-08-21 00:02:55

sf måtten minns jag inte, men tror det låg under 40 iaf båda ggr. doa kom ju 10 dagar i förtid, vincent kom på prick rätt dag. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela