Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ojoj? ;)

Publicerad 2011-08-24 11:49:22 i Familjens vardag

Hör och häpna! Haha, efter en veckas tid och två dagar då jag inte orkat med tvätten är den halvvägs klart nu ;) haha, känner mig duktig! Igår fick jag massor gjort :) Diskade, dammsög lägengheten, gjorde middag och så tvättade jag fönstrerna vi har på våran dörr på insidan här mellan kök-vardagsrummet som har glas i, fan vad duktig jag ääär! Även tog jag disken efter vi käkat igår, vet inte vart den energin kom ifrån :P Haha. Idag kör jag tvätt, lite disk och middag!

Jag hoppas verkligen att bebis i magen blir som Charlie när hon var liten plutt för då kommer jag fortfarande att hinna laga mat åtminstone till familjen :) Städ och disk får komma i andra hand men mat måste vi alla ha :P Men får se hur allting blir när bebis kommit.

Nej oj! haha, måste iväg till tvätten igen närsom och hänga upp i torkrummet och slänga in i torktumlaren de sista och vika fint resten som är torrt :) Skall hämta C en halvtimme tidigare idag pga en sak på dagis så måste snabba mig nu ;) Började ju kl 10 och tiden är slit kl 14, och snäll som jag är ringde jag upp till mamma och frågade om hon hade smutstvätt och de hade hon så jag tog lite av hennes skit med ;) haha!

Skall skriva en annan sak senare och rådfråga :)

Ha de fint !

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela