Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Regn? Till vems förvåning ^^

Publicerad 2011-08-17 11:24:38 i Familjens vardag

Då var C på dagis igen, tredje och sista dagen för denna veckan, dock blev de inte som planerat att ha Charlie på dagis tis-torsdag pga lite orsaker men mån-onsdag har hon dagis, 9-14, funkar det också :)

Det är sjukt vad tiden går långsamt när C är iväg. Man blir så rastlös själv :P Skulle funnits dagis för vuxna, haha.

Hursomva.. Annars idag blir det lugn och ro. Kollar på en galen film och nu lyssnar jag på musik, hade tänkt mig hoppa ner i ett bad och riktigt ha de gött och inte stressa och fixa mig i en luuugn takt, vilket man sällan kan göra ^^ Men jag har ju Mimmi här som sällskap så helt ensam är man ju inte :) ;)

Bestämde nyss att till helgen, vet ej vilken dag ännu blir det att träffa Robbin och Sara, kolla på hennes kattungar och dra till Kvibergs markad vilket var år och dagar sen jag var på :o Tokigt nog, så ett par mamma fria timmar och Charlie får mysa satan med pappa :) Måste bara hitta mitt jädra busskort annars blire svårt att ta sig ^,^

Nu och ett par månader framåt har vi det knapert med pengar, men vi gör det bästa av situationen, mycket som kommer kosta pengar just nu. Skall ju köpa tvillingvagn snart också såfort vi hittar någon bra som får plats i Jonis bil :P Haha, illa när man har en liten kombi. Dumma volvo V40 ;P

Jaja, nu skall jag tappa mig upp ett bad med olja och njuta en stund, och bara vara :) Låter inte helt fel tycker jag! Ha de fint allesammans ;D

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-08-17 12:59:10

Vår Urban vagn får plats i min v40 :p ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela