Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snart snart snart ♥

Publicerad 2011-08-25 11:47:49 i Graviditeten med nya bebis i magen

Fatta att det bara är 65 dagar kvar tills beräknad förlossning?! Känns sjukt, tiden.. Jaa.. Den har bara försvunnit alltså :O Haha, men skönt de att de går fort! Mysigt :) Snart har vi två barn och de kunde inte bli bättre! :) Det enda som saknas nu är syskonvagn som är på G och en större lägenhet som är svårare att få tag på.. Tyvärr. Men finns inte så mycket att göra dessvärre men det är bara att söka och leta vidare :P

Känns som att alla är gravida, blir gravida eller precis fött barn :D Så sjukt underbart! :) Får se när våran 3:a kommer ;) alltså bebis nr 3 ^^ Men de får vänta ett bra tag efter denna bebis som är snart här :) ♥

Längtar också tills bebis i magen är född och jag äntligen kan börja plugga. Plugga till mitt drömyrke! :) Haft denna dröm i 2-3 år nu och DEN skall bli verklighet, även om de tar längre tid än vad man kanske trott så skall det fanimig bli av! :) Har ett par drömmar men denna drömmen, den kan och skall besannas, av mig själv och då är det väl självklart jag tänker fortsätta vilja och sträva efter min egna dröm :) Jag har ju velat bli barnmorska sedan.. Jag blev gravid med Charlie, och det är fortfarande någonting jag brinner för så varför ge upp? ;) Kanske inte världens bäst betalda jobb men bra nog ju! Man skall jobba med någonting man tycker om/älskar även om man inte tjänar flera tusen om dagen ^^ Bättre att jobba med någonting man tycker om och är mindre bra betalt än ett uselt jobb som är jättebra betalt för då vill man inte gå till jobbet tills slut. Precis som med skolan.. Vet man inte riktigt vad man vill göra i gymnasiet slutar man gå dit tills slut för man inte har någon direkt passion. Vet man vad man vill i skolan så går man ju dit :) Så är de med det mesta ju ^^

Hursom :) Bebis i magen är nog en liten kille som ligger och göttar sig ;) Tror jag, Jonathan vet inte vad han tror, haha. Hans riktiga första gång nu så :) Jag var nästan helt säkert på att Charlie, när jag väntade henne var en tjej och de var hon men vi får se vem som lurar i min mage om ett par veckor :) Underbart!

Snart är du hos oss älskade vännen därinne i magen, vad gör du nu? Drömmer du? ♥ Du är sjövild just nu iallafall! Lill* vännen! Haha :) Snart ses vi äntligen. Få pussa och krama något man haft inom sig i 9 månader är något helt fantastiskt! Bara något vi mammor kommer att förstå, knappt man förstår ändå, men det känns så underligt på ett sjukt tufft sätt att sist jag var gravid, var det Charlie som låg inne och filurade, vem är det nu som filurar? :) Vem är det som sparkar på mammas mage? VEM ÄR DU!? ♥

Älskar dig därinne, i min mage!

Kommentarer

Postat av: Jessie

Publicerad 2011-08-29 22:23:24

Ja, alla är gravida runtomkring, alla utom jag! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela