Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Strax blir det dagis!

Publicerad 2011-08-23 08:18:43 i Familjens vardag

Strax skall vi gå iväg till dagis efter det skall jag leta tvätt tid, diska och småfixa :) kanske putsa fönster? OM solen försvinner då villsäga ^^

Frukost i magen, ny blöja och kläderna är på. Charlie vaknade tidigt idag, eller hon har börjat vakna mellan halv sju-sju, tidigt för mig som vanliga fall brukade sova till åtta-nio innan då hon inte gick på dagis :P Men de är väldigt skönt att redan vara iordning med sig själv och Charlie innan kl åtta på morgonen med :P

Men just nu sitter jag och C lite i soffan och kollar barnkanalen vilket hon älskar :D mycket färger och sång :) Hon har sina favorit pogram märker man ^^ Dinosairietåget tex, fast nu kunde jag inte ens stava till det men ja :P Ni fattar haha.

Våran helg för övrigt har varit jätte trevlig! :) I lördags åkte vi iväg till Borås djurpark och var där och vandrade ett par timmar sedan hem.
Och i söndags kom Jonathans föräldrar hit med deras hund, Harry. Bestämde oss för att åka ut till skogen och plocka svamp, hittade ett par kantareller, lingon och annat ^^ Även min morsa hängde med ut och plockade. Charlie och Harry hade problem att varandra i skogen men de är bra träning för dom båda ;) haha. Sen åkte vi hem, bytte om och åkte iväg och blev bjudna på restaurang, vilket var trevligt och gott! :)

Nej nu skall vi borsta tänderna, kamma håret och småfixa oss innan vi skall gå iväg här :) Hon börjar 09 prick så då går vi 08.50 ca :)

Ha en bra tisdag !

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

Publicerad 2011-08-23 20:29:05

Visst har hon det :) Hennes pappa som valt namnet =)Jo såg på händelser så trycker rundor där ibland :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela