Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Angående C på dagis

Publicerad 2011-08-29 16:58:14 i Familjens vardag

Första dagen på dagis för denna veckan avklarad, bara två dagisdagar kvar sen blir det mys torsdag och fredag utan dagis :) Riktigt mysigt!

Hursomhelst..
Pratade med en av dagislärarna förut angående att Charlie inte skall gå kvar på dagis när bebis i magen föds då jag planerar att ha båda hemma istället hos mig :) Vilket känns bäst för mig och älskling. Och jag tror att Charlie kommer vilja vara hemma när bebis fötts dessutom. Har hört runt en hel del om detta här.. Och många som har en nyfödd och ett barn på drygt 2-3 år som går på dagis, vill inte gå dit tills slut för att är bebis hemma vill de största barnet också vara hemma och jag klagar inte :) Så imorgon eller på onsdag skall jag säga upp hennes dagisplats och det är ju 60 dagars uppsägning vid en plats på hennes dagis. Så de blir perfekt till bebis kommer då hon, han är beräknad i slutet av oktober, dvs exakt två månader kvar idag! :D 29 oktober!

Så nu var detta utrett, för hade fått några frågor om de om hon skall gå på dagis när den nya i familjen anländer eller vara hemma så nu vet ni hur vi tänker :)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-08-29 18:56:57

Tack så jättemycket ! :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela