Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Superglad!

Publicerad 2011-08-31 09:46:38 i Familjens vardag

Nu är jag verkligen glad! :):)
Vi sökte ju en lägenhet, dock här i Skene men vi måste ha något annat/större innan nästa år och bättre än en 2:a vi har just nu, och den vi sökte var ju en 3:a så idag när jag kollade på Erbjunanden, stod det att man måste svara ja, nej oavsett om man är intresserad eller ångrat sig, svarade självklart Ja. Så inom ett par dagar mest troligt på måndag nästa vecka får vi nog reda på vilken köplats vi fått! :D Äntligen börjar saker och ting släppa och bli bättre än bäst! :)

Idag blir även Charlies dagisplats uppsagd, så från&med idag och två månader fram skall Charlie bara gå på dagis och sen när bebis är beräknad att födas så kommer jag ha bägge barnen hemma, världs mys! :) Är verkligen jätteglad! Har man möjligheten att ha sitt, sina barn hemma än på dagis så varför inte ha dom hemma? Tycker jag :) Så nu längtar man jättemycket på att dessa två månader skall gå fort så jag kan ha mina älskade två barn hemma! :) ♥

Mamma/momo följde med och lämnade Charlie idag på dagis vid 09. Gick bra idag, lite smågråt just när man lämnar henne men sen försvann det fort såg jag genom fönsterna, TACK och lov!

Idag skall jag göra en köttgryta har jag bestämt, så köttklumpen ligger på tining :P Högrev blir dagens kött med kokt färsk potatis, mums på det säger jag :D haha! Jaja.. Nu skall jag dra en gammel dusch och vila och sen ut med katten en stund ;) haha se hur det går ^^

Ha de toppen!

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Uppdat.

Ikväll skall vi ringa och kolla om vi kan kolla på lägenheten vi fick erbjudande på, längtaaaaaar! Åh gud så kul verkligen :) Jätteglad :D och go mat ikväll också med min köttgryta och sen bvc för Charlie, haha grymt bra dag :D Imorgon blir det mys med mamma/momo ett tag då hon är ledig likaså Charlie ifrån dagis :D

Ha de kanooon! :D

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Emma - bebis i magen

Publicerad 2011-08-31 09:57:11

Kräktes nu imorse men de mådde genast bätte efter så ska nog bli en bra dag det här med. Vad roligt att höra att du mår bättre denna graviditet, är så himla rädd att jag ska må lika dåligt om det blir syskon i framtiden. Fick ett litet glädjehopp nu :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela