Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vet inte vart jag skall börja..

Publicerad 2011-08-25 12:15:46 i Känslorna

Alltså att försöka beskriva ens lycka och glädje är så fruktansvärt svårt! Men jag är verkligen sjukt lycklig!

Att ha världens bästa pojkvän, sambo och den bästa pappan Charlie och bebis i magen kan få är oslagbart! Att redan ha ett barn är underbart och nu, ett till barn påväg som är beräknad om två månader det är.. Fantastiskt!

Om man ändå kunde dela med sig av sin lycka till andra av ens vänner som inte mår bra eller har det bra, jag önskar verkligen jag kunde ge en bit av min glädje till dom :(

För varje dag som går blir längtan efter bebis i magen större och större. En annan jag känner som var 2 veckor längre gången än mig alltså vecka 33 nu, eller var ;) Fick deras barn, en liten pojk. Vad som helst kan verkligen hända, föda förtidigt, föda över den beräknande tiden osv. Då slog det mig att det kunde varit jag! Tänk om bebis i magen bestämmer sig för att komma ut redan nu? Herregud, haha. Vilken omställning när man egentligen inte är beredd på det men fan vad mysigt :) Om allting går bra som de inte alltid kan göra.. Men bebis är alltid välkommen! :)

Världens bästa pojkvän,
sambo,
pappa till våra barn.

Jag älskar dig Jonathan! Du, jag och våra barn! Det bästa som finns!

Vi och våran framtid!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-08-31 14:45:14

Hej.

Är Jonathan Carlies biologiska pappa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela