Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

1

Publicerad 2011-12-08 10:13:14 i Lite frågor iform av en lista

1. Berätta om dig själv.

Madeleine är mitt namn men kallas för Madde av alla, mamma av Charlie och älskling av Jonathan.
Uppvuxen i Onsala men flyttade till Kinna när jag var 16 med min pappa. På dom senaste två åren har jag flyttat totalt 4 gånger. Av sina orsaker men är nu bosatt i Skene med barnen och sambon Jonathan som även är pappa till våra barn. Jag har aldrig gått klart gymnasiet, hade 1.5 år kvar men pallade inte och hoppade av, dumt nog, vilket jag ångrar idag men men, gjort är gjort. Jag har ensamstående från att Charlie föddes tills början av januari detta året då jag och hennes pappa blev tillsammans igen och fick ett andra barn för en månad sedan, Emilia. I början av nästa år, mellan 1 jan-1 mars har vi en planerad flytt till en större lägenhet i ett bättre område i Kinna, riktigt skönt skall det bli att flytta. Jag har dessutom bägge våra barn hemma om dagarna då jag inte vill att den äldsta tjejen inte skall gå på dagis. Tiden då som är små är så liten och vill hellre ha henne, dom hemma den tiden för jag tycker den är mer värdefull, dom kommer vara borta så mycket senare när dom blir äldre med skola osv så jag passar på nu även om det är mer jobb men helt klart mer värt i slutändan. Min sambo Jonathan jobbar i Göteborg och är även min "ungdomskärlek". Blev tillsammans första gången som 14 åringar, gjorde slut när vi var 18 år och blev tillsammans igen när vi var 22, dvs i början av året här. Led av svår migrän som ungdom och fick åka fram och tillbaka till sjukhuset för detta men är just nu "fri" ifrån det vilket är jävligt skönt!
Just nu är det en fråga jag riktigt väntar på, och jag antar ni förstår vilken ;) Ett frieri från Jonathan men får väl se om han tar saken i egna händer eller om man väntat länge nog och får göra det själv haha.

Tja.. Det var väl lite om mig själv :)


Mamma Madde.

Kommentarer

Postat av: M*

Publicerad 2011-12-08 15:09:52

- så fina ögon!

Postat av: petra-tvillingmamma

Publicerad 2011-12-08 21:34:23

Vilken fin bild!



Dom är födda med planerat ks v 37.

Vattnet gick samma dag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela