Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

10

Publicerad 2011-12-22 12:11:22 i Lite frågor iform av en lista

10. Berätta om vad som finns i din väska.

Just nu har jag ingen väska faktiskt ^^ Avskyr väskor osv om jag skall vara ärlig. Det är för "tjejigt" för mig, haha. Föredrar att ha mina saker under vagnen eller i fickor. Så jag får väl istället säga vad jag har i mina fickor just nu.

Har bara en ficka då min andra är sönder, så i den fungerande fickan på min jacka just nu har jag en tändare (alltid bra att ha), fyra st kvitton varav en av dom är en bussbiljett, ett lypsyl (får torra läppar på vinterhalvåret haha) och min plånbok (svart). Annars har jag inte mycket mer med mig. Jo klart min telefon men den ligger inte där nu, den är här breve mig i vardagsrummet ^^ Fast nu fick C fatt på den, bäst att jag tar den ifrån henne ^^ Hon har redan förstört den tillräckligt med fuktskador. Så nästa mobil jag får kommer inte i hennes händer någonsin! Inte när man köper en mobil för 4000 och uppåt som den jag mest troligt köper kommer kosta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela