Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

2

Publicerad 2011-12-09 10:03:57 i Lite frågor iform av en lista

2. Berätta om staden som du bor i.

Finns inte så jättemycket jag vet om denna "stad" jag bor i tyvärr, haha. Är väl ingen direkt stad heller eller den är inte värd att bli kallad stad, vet inte riktigt vad man skall kalla Skene för. Ett väldigt liten samsälle men väldigt blandnade människor. Jag har bara bott i Skene 1.5 år, men har fortfarande bott i Marks kommun ett par år nu. Jag trivs inte i Skene för fem öre, har aldrig gjort eller Marks kommun tyvärr. Svårt att känna sig hemmakär här. Men uppvuxen är jag i Onsala, Kungsbacka och bott där sedan jag var 5-6 år tills 16-17 år, och eftersom man är uppvuxen där blir det mer som "hem", skönt då att man har sin sambos föräldrar som bor i Onsala, så man har något att komma "hem" till :) Det hade nog varit en annan sak, om jag var uppvuxen i Marks kommun, då man känner mer och fler antar jag, precis som jag tycker det är med Onsala. Men Onsala är fint. Jag tycker om själva Onsala förutom människorna som finns där. Det är ju en hel del rikemansbarn där och ja, kläder, pengar och hur man ser ut spelar stor roll, vilket jag tycker är inte alls en sådan stor sak. Jag gillar ju inte mina vänner för om dom har mycket pengar eller inte, märkeskläder eller inte. Det är bara sjukt. Anser jag.. Men som jag har sagt flera gånger om. När jag blir äldre, och ens barn är utflyttade, DÅ skall jag bosätta mig i Onsala, i ett riktigt fint hus, helst nere vid Gottskär om jag får välja och bara njuta! Drömma och hoppas funkar ju alltid ;)

Kommentarer

Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Publicerad 2011-12-09 12:43:20

Så tråkigt när dom växer så fort. Kan dom inte vara små för alltid? ;)

Postat av: Rebecca - mamma till Nathan

Publicerad 2011-12-09 19:13:05

Hehe ja gud du har ju verkligen en historia att berätta för bebis sen om hur hon kom till :D

alltså under själva snittet kände jag ingenting alls, märkte inte att nåt hände :p vi fick stanna fyra nätter pga snittet, var lagom trött på sjukhuset kan jag lova, och det värsta var nästan att jag hade så sjukt ont i ryggen av den där jäkla sjukhussängen! Fast anledningen till att vi fick stanna så länge var inte själva snittet utan för att jag hade fått feber under förlossningen och hade väldigt höga infektionsvärden av nåt slag och de var rädda att jag skulle få någon infektion...

Åh, vad är det för tatueringar du har? Ja jag har tre egentligen, den på ryggen och sen en på varje handled :)

Postat av: M*

Publicerad 2011-12-11 18:09:28

Glad tredje advent ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela