Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

3

Publicerad 2011-12-12 11:59:19 i Lite frågor iform av en lista

3. Berätta om din bästa vän.

Min bästa vän heter Mélanie.
Vi har känt varandra sedan grundskolan. Hon började i våran klass om det var i 8:an eller 9:an, träffades mer eller mindre utanför skoltid när vi var med en gemensam skolkompis. Hittade varandra direkt och det klickade! Och sedan dess har vi varit bästa vänner och är det även idag, så jag antar att det är idag 7 år i år vi "firar" våran vänskap eller vad man skall säga.

Hon är den vännen jag alltid ringer om jag har något kul att berätta, om jag är beskymrad/ledsen osv. Hon har alltid funnits vid min sida, och jag vid hennes. Och jag hoppas det är likadant om 20 år! :)

Även när hon flyttade utomlands, Australien och Nya zeeland ett år och hördes väldigt sällan, gav vi aldrig upp om att vara bästa vänner. Hon är även Charlies gudmor. En person jag kan förlita mig på, vilket jag inte gör direkt 100% med någon annan kompis, hon är den bästa man kan få. Jag älskar dig Mella, bästavännen min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela