Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

5

Publicerad 2011-12-14 12:39:55 i Lite frågor iform av en lista

5. Berätta om vem du var för ett år sedan.

För ett år sen, då var jag singel vid denna tiden på året, hade precis börjat träffa Jonathan igen, fast mer i smyg. Jag bodde fortfarande här där vi bor nu, fast ensam med Charlie. Jag var smal och INTE gravid ^^ Vi hade också snö denna tiden på året förra året, vilket vi inte har i år. Sorgligt! Jag och Charlie som älskar snö, och i år på julafton är det regn enligt klart.se vilket suger! :( Jag var ändå väldigt lycklig förra året vid denna tiden och nu, nu är jag lyckligare än någonsin! :)

Såhär såg jag och Charlie ut för ett år sen :)




Mammas finaste Charlie banan! ♥

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2011-12-14 13:17:21

fina bilder:D



Vad tycker du om mina "Ordinary Beautiful Girl" Modell bilder som jag har tagit:D?

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-12-14 14:22:26

söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela