Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

6

Publicerad 2011-12-15 11:08:53 i Lite frågor iform av en lista

6. Berätta om bloggarna du läser.

Alltså, jag läser väldigt få bloggar just nu.. När jag väntade Emilia, kanske under dom första 6 månaderna läste jag många flera än idag. Men så behövde min dator formateras om, och därav försvann alla sidorna jag sparat och läste, men idag kanske jag läser 5 st. Bland annat 2 vänners bloggar, sen läste jag http://fashionstars.blogg.se/, en väldigt bra blogg tycker jag som jag följt senaste 3 månaderna, http://maddoxx.blogg.se/ är också jättebra som är en annan nybliven tvåbarnsmamma som jag, och den sista jag läser är http://www.alltforforaldrar.se/denize/. En sjukt bra tjej som är ensamstående till två barn. Föjt hennes blogg i säkert 1.5 år nu, kanonbra ! :)

Något riktigt värt att kolla in tycker jag allt ;)

Kommentarer

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Publicerad 2011-12-15 14:07:44

OCH min,tihihihihih..

Förresten vill du äta på bloggträffen? Verkar som alla vill äta vilket är kul men det är förstås valfritt;)

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Publicerad 2011-12-15 14:59:51

Jamen vad kul,hehe..=)Skall bli riktigt kul att ses i januari,jösses vi är snart där!!!

Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"ra

Publicerad 2011-12-17 16:40:51

Fin blogg och fina bilder

Vad gör du idag?

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-19 08:55:47

Ja det blir ju att man läser en hel del bloggar faktiskt :) Men det är dock inte alltid som tiden räcker till, så för min del blir det att jag försöker uppdatera mig någon gång i veckan på de bloggarna jag brukar följa... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela