Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

9

Publicerad 2011-12-21 11:10:38 i Lite frågor iform av en lista

9. Berätta om en av dina favoritlåtar.

En av mina absolut favorit låtar är med Nine Inch Nails. Sunspots heter låten. Den är lite dyster och den har ett gött "sound" genom hela låten. Tänkte bjuda på ett smakprov :)



MYS låt. Och när Charlie var yngre, dryga året. Somnade hon väldigt lätt till denna låten varesig jag sjöng den eller om jag satte på låten på låg ljudnivå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela