Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lillstumpan

Publicerad 2011-12-01 10:10:31 i Emilia <3

Om man jämnför Charlie när hon var lika liten som Emilia så åt Charlie inte alls mycket, hon var inte stor i maten och har aldrig varit det heller, inte nu heller då alltså. Emilia är ett matvrak rent ut sagt, haha. Äter, sover, skiter, tittar och är nöjd och så somnar hon om, vaknar och vill ha mat osv osv, så är det hela tiden. Riktigt skönt med en till nöjd bebis här hemma, hoppas inte det ändras ;)

Hon sover faktiskt riktigt bra under nätterna också (tycker jag). På dagarna försöker jag hålla henne rätt vaken så hon till kvällen skall vilja sova mer och natten och det har dom två senaste dagarna börjat fungera bra, härligt ;D Somnar för kvällen runt 22.30-23.00 och vaknar runt 02 för mat och rapning och sen somnar hon om och sen vaknar hon runt 06-07, det gjorde hon inatt iallafall. Ybergott! Trycker i henne dessutom lite mer än på dagarna i matväg till kvällen/nätterna för att hon skall sova mer, längre. Känns bra och hon blir nöjd.

Oj, haha. Såg inte att klockan var så mycket. Får nog ta på mig och C nu sen skall jag äta lite och sen vid 13 går vi till BVC. Blir nog att byta från Skene bvc till Kinna bvc med Emilia också eftersom det är dit vi skall flytta :) Skönt, då har jag bägge barnen på samma bvc, kan hoppas att dom kan fixa syskontider så man slipper gå dit överdrivet mycket ^^,



Att min lilla redan är över 3 veckor, snacka om att tiden rusar iväg ♥
På bilden var hon en dag gammal, sötnöten!

Jag & J 2003.09.27 ♥
Jag & J 2010.01.04 ♥
Charlie 2010.03.09 ♥
Emilia 2011.11.08 ♥
Underbara datum i vårat liv.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-01 12:04:14

Tiden går fort när man har barn och verkligen mer än ett barn :D

Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Publicerad 2011-12-01 13:36:45

Ja, Albin kunde ha den där en gång, sen blev den för liten :((

Postat av: Madde

Publicerad 2011-12-01 17:58:50

Hehe jasså du tycker det =) Hon är ca 56 cm lång nu och blir precis 2 månader idag! =) Jag har ju glömt säga GRATTIS till eran andra lilla flicka! Är inte inne så mycket nuför tiden..man har liksom inte samma tid ;) Men otroligt söt är hon och vad häftigt att föda hemma! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela