Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

9:e tanden :D

Publicerad 2011-02-11 11:14:25 i Familjens vardag

Igår såg jag att den 9:e tanden på Charlie har spräckt igenom! haha, efter jag känner mig men hursom :) Hon är stor kicka nu :D Hennes balans är också bra och hon tar ju tagit sisådär ett par steg på hennes födelsedag, 1-3 st och igår tog hon drygt 4-7 steg själv :D Vi får se hur många steg hon tar idag om det blir fler eller lika som igår :) Det är ju ingen bråska med att hon måste gå men ändå :D Hon är superduktig! Hihi :)



Den stora tjejen är nyfiken ♥ Hihi

Ikväll skall vi göra pizza, NOMNOM! Och mysa med någon film eller så efter Charlie lagt sig för natta :) Imorgon blir det storstädning inför kalaset som börjar runt 12-13.

Alldeles strax kommer nog Charlie att somna, för hon börjar redan bli görtrött.. Vaknade redan vid 07 imorse :P Somnade runt 19.30 igår i sin egna säng och vaknade 07, så det blir ändå nu 19-7 så att säga, eller 20-8 :) Beroende på när vi lägger ner henne :) Och på söndag har vi tvätt tid, haha onödig info men iallafall och till eftermiddagen skall vi inhandla det sista inför imorgon/helgen :) Mysmys!

Hon har ju redan fått presenter av mamma och pappa alltså momo och moffa ;) Resten kommer imorgon då Charlies kusiner, mostrar med män och farmo och faffa och farbror dyker upp :D OCH självklart så kommer ju Charlies gudmor med man :) hihi!

Jajja, nu måste jag tydligen in i duschen enligt min man här :P haha och jag som hatar att duscha :( Tar så lång tid att bli torr även då man använder hårfön fan haha :P :O Hursom :D Hörs nog senare!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela