Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bläsch

Publicerad 2011-02-24 10:28:53 i Familjens vardag

Skit, jag har en sak jag verkligen måste göra idag men KAN inte eftersom jag är sjuk, och gör jag inte de här kommer det att få en del konsekvenser och de är inte skoj.

Just nu har jag två stora saker som oroar mig, eller inte bara två fyra-fem saker faktiskt, bara Jonis som vet dom tror jag, och Charlie :p Hon om någon skvallrar ju inte ;) Haha! Vilket är skönt..

Jag saknar Mella och Emelie :( Alla andra falska skitvänner kan bara dra. Skönt att vi äntligen är nu på jakt efter en lägenhet i Göteborg, så man slipper fitthålan här.. Bara äckligt idiotiska folk som tror att bara för att dom har pengar och kan köpa märkeskläder att dom är någonting, NEJ det är ni inte om ni inte bor på ett snobb ställe och att bo i Mark är inget snobbigt alls :P Jag själv förstår inte hur jag ens flyttade med pappa hit eller sen att mamma flyttade hitåt hon också.. Usch hemskt!

Jag saknar mitt Onsala :( Förutom personerna därifrån, haha :p Men själva Onsala i sig, läget, vyerna, havet.. Allt! :( När jag blir rik skall jag flytta till Onsala :D Haha. Lär väl dröja.. 10 år innan JAG blir rik dock, Jonis får bli hemmaman istället då tycker jag :D Får han greja i rabatterna med blommor och jord och jag tjänar in pengarna ;) Det är ju förfan 2011 nu, kvinnorna reagerar ! Tycker de är så trist att det alltid skall vara männen som tjänar mest, men icke då, jag kommer tjäna bra med pengar efter mina utbildningar osv, riktigt längtar ! :)

Jag har ännu inte heller fått in bilderna på Charlie, haha. Är man sjuk är man otroligt seg. Jonathan gjorde tillochmed middagen igår, och fixade så de fanns över till mig idag, NOM NOM! Duktig man! Jobbat en hel dag och kommer hem, leker och är med oss, sen lagar mat ;) Han skall laga middag idag också men vet inte vad vi skall göra, eller vad jag skall lägga fram ;s haha! Något blir det väl alltid ;)

Och blir jag inte frisk inom lördag kommer jag bli ledsen ;( Jag som hoppats på att jag och J skall kunna dra på krogen tillsammans, aldrig direkt varit på krogen ihop så det hade varit görskoj att kunna göra det men NEE, varför det liksom när man kan ligga hemma i feber, förkyldning och likaså att Charlie kommer få det snart hon också.. Fast som mamma sa.. Hon kanske är immun mot det just nu och kanske redan haft det värsta och kanske bara kan bli bättre nu? Ja.. De hade varit gött det isåfall :) :p

Jaja, nu skall jag inte tjöta mer om min skit här :p Och efter helgen nu, skall jag skriva om en sak om inte denna saker inträffar ;) HEEHEH! Hajjdo!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela