Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Då var de dags för en gammal go fredag igen ;)

Publicerad 2011-02-18 10:36:40 i Familjens vardag

Charlie sov bra som vanligt dessa nätter, från 19.30-08.50! Gissa vilka som är gladare om dagarna nu när vi båda är riktigt utvilade och fått rejält med sömn? Jo JAG och Charlie! Så gott, men sådant kan ju ändras lätt om något blir fel i hennes rutiner eller vad som, men jag är tacksam att det är såhär just nu :)

Charlie går omkring här hemma så duktigt så :) Glad man blir när man ser att när hon går, ramlar och ställer sig upp för att gå inte ens en halv meter dit hon skall vara :p Men hon kämpar på bra :)

Middagen igår blev jättelyckad, lite för mild i smaken kanske, men vill inte ha det alltför starkt med starka grönsaker som chillipeppar osv, någon måtta får det allt vara på de hela även om hon är en gormand OCH en finsmakare ;P Gillar oliver, fina skinkor och dyra ostar :P Haha! Dyrt barn ! ;O hahah ;P

Idag kom ju även barnbidraget, så imorgon blir det att storhandla en del åt Charlie :) Hatar dock att man inte har direkt någon stor frys för att kunna förvara varor, så man måste typ handla var och varannan vecka.. Lite kasst men men, än så länge går det ju :) hehe!

Somnade runt 21.45 igår, haha skit tidigt jag vet, men orkade inte sitta uppe och älskling gick och la sig redan vid strax efter kl 21 pga jobbet.. Så jag la mig ner breve honom och kramades! ♥ Jag älskar dig Jonis! :) De vet duuuuuu ;D





Mysdamerna mina! ♥

På tal om Katt! Hon har ju sedan igår börjat löpa nu.. HAHA ORKA! Så i slutet av April blir det sterlicering eller hur de stavas för hennes del, hon är ju innekatt men ändå. Hon skall ändå inte ha barn, har vi bestämt, jag :p

-MJAUUU, MJAUU! Det är Katts nya älskling mening, hon som alltid ÄR tyst :P haha såja..

Nu skall jag sätta över lite pengar till mor och far från internetbanken här, sen blir det väl en promenad ner till MM för att handla lite cola, godis och lite annat gott inför kvällen här hemma :) Myspys!

Ha det fint och en go helg !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela