Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

DÖDA MIG !

Publicerad 2011-02-23 10:37:21 i Familjens vardag

Jag hatar att vara sjuk, jag ÄR sällan riktigt sjuk och när jag väl är det är de värre än pesten själv. Kurerade mig i helgen, i måndags och halvt som halvt igår innan jag drog iväg till Göteborg.

Älskling var duktig nog att pallra sig upp i ottan imorse.. ORKA :P men duktig och grym är du babe :)

Hoppas jag och J piggnar till oss snart, eller att förkyldningen lägger sig lite för vi vill verkligen ut på lördag tillsammans och ha lite skoj ! :d

Nog om det ! Charlie mår bra, går omkring här hemma görmycket, :) det gör mig riktigt jädra glad! Hon är ytterst småhostig men inte mer eller mindre. Så det är ju skönt, för hennes del. Försöker att undvika just "blöta" pussar på henne och hosta i hennes närvaro så hon kan förhoppningsvis slippa denna skit jag och Jonis dragit oss in i :p

Tänkte även lägga in lite nya bilder under dagen på Charlie osv :) Jättesöta bilder! :d Avslutar här, inget direkt mer att skriva, är ju halv sjuk och orkar inte alls mycket, :p

Ha det fint alla!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela