Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

:)

Publicerad 2011-02-18 10:57:40 i Familjens vardag

Tycker fortfarande att de är lite små festligt att ett par dagar innan Charlie fyllde 1, så pratade jag och min goa far om att de hade varit kul om Charlie tog sina första steg på sin födelsedag, OCH det gjorde hon också ^^ 2-3 steg tog hon ju ^^ Typ som att hon "visste" att när man fyller 1 är man en stor tjej, och vipps! :D Så gick hon ett par steg och nu 1 vecka senare går hon jättemycket :) Tänk då hur bra de är om någon månad. :) Är så glad! Haha :D

Ville bara skriva det :D



En bild från veckan då hon skulle nana typ, som älskling tog på oss ;P
Ursäkta mitt groteska utseende :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela