Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Första Charlies gång

Publicerad 2011-02-03 13:30:06 i Familjens vardag

Hon skall besöka en simhall :D Hon älskar ju vatten och bada så detta kommer nog bli en stor hit för min lilla bestämda dam ;)

Har tvättat sedan kl 10 och blev klar en timme tidigare då min tvätttid slutat kl 14 :) Känns härligt ! DOCK vill min sötnos till dotter inte somna och hon är verkligen jättetrött, stackarn. Jaja, vi skall ju iväg runt 14.20 bort till simhallen som ligger 10 minuter ifrån, gångväg så det är ju nära och bra iallafall, tur det hehe.



Mina favorit leggings har för övrigt gott sönder, K*K -.-' Jaja, blir att köpa mig ett par nya för man kan verkligen INTE sy detta, hahah ser groteskt ut :P

Nej nu skall jag förbereda lunchen så den är klar när Chalie vill ha den, packa badkläderna och mig själv :) Kolla vilken bikini man skall ha av mina fem styckna :P Haha, svårt där :P Behöver mer badkläder :( Jaja.. :( :P

Jag är förbannat trött på vissa personer nu alltså. Folk skiter i att fråga mig längre om att ses eller vara med på saker och ting, så nu skiter jag i er :)

Tack och ajdö för en stund :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela