Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fredag den 25:e februari

Publicerad 2011-02-25 11:56:16 i Familjens vardag

Någorlunda bättre natt, inte alls likahög feber har jag nu. 37.5 med tillägg och Charlie har knappt feber alls, som mig ungefär.

Var uppe en sväng hos mamma förut och lämnade två st lime's :P Kände att jag inte kommer använda dom helt ut så hon kan hon använda dom till någonting :P

Sitter och läser på Familjelivs forum som är beroende, och så jädra gött att hitta förslag och tips för saker om Charlie man kan behöva :) De mesta får man ju svar på därifrån.. Kanoners ;d Där finns verkligen allting, och om inte så kan man fråga något själv man undrar över, har jag gjort flera gånger när jag var gravid och även efter förlossningen :) Toppen! De är ju också därifrån jag fått en jättefin vän, Rebecca :) Från vi båra var tidigt gravida tills nu, då vi har våra stora 1 åringar här :D Kommer bli skoj att åka ner till Skåneland och hälsa på er när jag och C har tid och ni med :)

Senare vid 17.30 kommer älskling hem någongång, och då skall jag även få testa Subway för första gången som babe köper med sig :) Ingen stor macka men en liten en ;P Och sen när Charlie somnat sätter vi igång med den riktiga middagen :) Mums! :D

OCH bilderna är ännu inte inne i datorn :P Tar allt de där när Charlie somnat sen :) På tal om sömn, jag somnade vid 23 tiden igår.. Och vaknade inte förens 07 och jag var urpigg, visste inte vad jag skulle göra eftersom Charlie fortfarande låg och sov, så jag försökte somna om men icke sa nicke då.. :p Efter en timme bestämde jag mig för att dra lite AA avsnitt :P Sen när klockan var 08.50 vaknade Charlie pigg och glad stod hon och sjöng :D Haha! Sötnöten :)

Nu sitter jag och Charlie här i soffan och småhostar bådatvå ^^ Men vi är båda betydligt piggare än igår, vilket är asgött :).. Äntligen på rätt väg! :D Sitter även och kollar lägenheter här, och tror jag har hittat en bra 4:a som skulle passa oss fint :) Jonis skall få kika på den sen när han kommit hem också :)



En av jättemånga fina bilder Charlies gudmor Mellas pojkvän Martin aka kiwi ;d tog på Charlies 1 års kalas här :) Stora fina tjejen min! ♥



En väldigt trött dotter sovandes i sin fars knä under kalaset :) Älskar er mest! ♥

Snart skall jag ta och lägga Charlie i sin säng för lunchstund.. Och då skall jag börja småpyssla här hemma innan Babe kommer hem :) Känner mig riktigt duktig fan ;d

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-02-25 13:00:10

åh, jag längtar också!! Hoppas till sommaren iaf!

Postat av: jossy

Publicerad 2011-03-01 08:04:29

jättefina bilder verkligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela