Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Full dag.

Publicerad 2011-02-02 17:30:43 i Familjens vardag

Charlie fick en ny tandborste förut när hon var hos tandläkaren, hon blev jätteglad :D haha! Sötnosen :) Fick iallafall en tid på vårdcentralen förut vid 13.20 så där var jag och lämnade kisseprov och fick sen ett recept, så nu skall min kissesjuka försvinna om någon vecka eller så :) YEY! Haha.

Pappa var också här förut på lite kaffe, tjöt och hämtade sen hem Lillen och Elvispen :( Ensamt med en katt nu, haha. Hursom :) Snart kommer systeryster över för jag skall bjuda på tacohamburgare till middag :) Skoj skoj!

Målade även mina naglar förut, haha, så nu lyser dom :d


:D

Nejni, nu måste jag börja förbereda med middagen :) Bloggar mer senare !
Ni med frågor, skriv dom INTE till min mail, haha :) Skriv här istället, en del har visst gjort så :P Jajja hehe.

Ingen utgång i helgen, pga antibiotikan jag gnager nu i någon vecka framåt :(:)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela