Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Galet god lunch va? ;d

Publicerad 2011-02-14 12:08:55 i Familjens vardag



- NOM NOM!

Onyttigheter.. JAJA! ;)

På onsdag blir det troligen att åka och träffa Robbin som jag inte träffat på skitlänge :( Så vi skall ha en liten smygdejt :D Som var då hans ord, haha ;)


Haha. Jag och min favorit bög ♥ Galet skoj bild på oss från i december -10.

Nej usch, nu skall jag trycka i mig två stycken skummunkar :P Och alldeles strax börja fixa med disk... Puhh! Kommer bli ett hårt arbete med all jävla disk vi samlat på oss sedan i IGÅR! :O HAHAH :P Charlie sitter förövrigt i sin säng och sjunger för katten som ligger också i sängen ;) Sött värre! Hihi..

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela