Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hemmafru?

Publicerad 2011-02-15 14:36:48 i Familjens vardag

Haha, idag har jag verkligen känt mig som en jädra hemmafru va.. Först hade jag mamma och systeryster över på tidig fika vid 10 tiden imorse. Sedan somnade Charlie, då dammsög jag lägenheten här.. Sen så fixade jag lite fint med blommorna jag gav älskling igår (bild på de kommer ikväll, för jag vet inte vart babe lagt kabeln :p), och nu fixade jag med middagen så babe får mat när han kommer hem så hela familjen Kaos kan äta tillsammans :p Och till kvällen då Charlie somnat skall jag och babe bada skumbad, hihi myyyyyyyyyys!



Nej nu skall jag nog väcka Charlie haha, hon somnade förut vid 12.15 och nu är klockan över halv tre.. UPP OCH HOPPA! Fyy vad jag hatar att väcka Challe balle :p :( Men hon måste vakna nu, annars kommer hon vara pigg när klockan är runt 19-19.30 ikväll DÅ hon Skall sova.. Vi brukar ju bada henne vid 18.15, 18.40 blir det sista välling målet (skall nog höja satsen till 250 ml välling ikväll), och sen lägger vi henne runt 18.50 och hon brukar somna på drygt 5 minuter nu :) Så oftast nu mera vid 19.10 brukar våran lilla ängel sova :p Gott, småbarn behöver mycket sömn och mat :D haha!

Kilar nu.. Hejs :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela