Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hoppas!

Publicerad 2011-02-28 21:15:42 i Familjens vardag

I helgen sökte jag två st lägenheter i Göteborg och idag yttligare tre st, hoppas på någon av allihopa! :D Någon hyresvärd vill säkerligen ge mig någon av alla fem lägenheterna (A) Så nu hoppas vi, sökt både stora 3:or och 4:or med bra läge för buss och spårvagn och nära stan :)

Kvällen har varit lugn för övrigt. Förut när älsk kom hem så kom samtidigt mamma och pappa över med sulkyn mamma köpt som kom idag. Skall öppna de stora paketet imorgon bitti när jag och Charlie är ensamma hemma då pappa Jonathan jobbar hårt ;) haha!

Hursom, nu hade jag tänkt mig lägga mig här i soffan och glo lite AA, älskling har gått och lagt sig för natten ^^, Fast kollar nog Top Gear tills han slocknar därinne :P

Charlie somnade runt 19 förut, helt slut och lekt på i badet med pappas hjälp.. Då jag var snäll och tog disken ;) hehe. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, JO! Ringa angående dagisplatsen för Charlie, blev ju något stört fel men detta MÅSTE rättas till ju :) Annars blir det nog en lugn dag för övrigt !

Tar bild på sulkyn och allt imorgon :) Charlies nya pyjamas passade perfekt! Varken förlång eller förkort, satt jättebra! :) Ytterst lite förstor men bättre förstor än förliten ;P

Nu skall jag glo AA här.. Natti på er! :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela