Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Idag äre bättre :p

Publicerad 2011-02-15 11:27:10 i Familjens vardag

Fick utrett en del skit igår, känns bättre nu och nu hänger man med och förstår varför saker och ting varit som de varit, men folk är allt bra dumt pinsamma och att dom orkar lägga ner energi på att baktala folk.. Usch.. I längden är de ju bara dom som baktalar som blir ensamma ändå.. Inget dom tjänar på, men dom kanske lär sig så småningen om :) Man kan ju hoppas för deras skull :p

Hursom :)
För någon timme sen drog mamma och systeryster härifrån, dom kom över på kaffe, bulle och lite kakor och gott snack i någon timme eller så :) Dom fick kolla igenom lite kläder jag inte ville ha för att annars skulle de bort till Myrorna.. Så mamma och systeryster tog något tror jag :P

Nu har Charlie sovit i sitt egna "lilla" krypin i två nätter i rad och sovit som en stock igenom hela natten själv! Så jädra skönt :) Så nu slipper man ha henne i samma rum och att vi stör varandra eller i våran säng :) Supergott och Charlie är på bättre humör nu sedan två dagar här bara för att hon fått så mycket sömn.. Gott för alla :)

Haha på tal om annat, igår.. Jag gav med mig igår och köpte blommor till min man :p Och hade maten på bordet när han kom hem från jöbbet ;) Riktig hemmafru jag är va? :p Känns bra nu när man alltid lagar hemmagjord mat för de är så ju jädra mycket godare än köpmat, OKEJ de är gott ibland om man har pengar till de att slösa och inte ork eller tid att göra egen mat såklart :p Igår hade jag gjort spenatpasta tillsammans med köttfärsröra :) NOM NOM! De gick hem hos mig, C och J :)

Idag har jag inte bestämt vad jag skall göra till middag.. Men något smarrigt blire ;) Skulle vilja göra tacohamburgare för de är så jävla gött :P Men orkar inte köpa hamburgarebröd eller mer taco krydda :P Får bli till helgen kanske då Mella och hennes kiwi kommer över på middag :) *längtar*

Nu skall jag ta Charlies bajsblöja här faktiskt, de börjar lukta.. En hel DEL :p Hare fiiiiiint !



Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela