Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Magnus Betnér!

Publicerad 2011-02-25 22:12:11 i Allt och inget

Man bara älskar den mannen! Han är så jävla rätt och skön person :D Jag och Jonis har sett honom live tror de var.. Hmm.. I sina yngre dagar i Göteborg och vi skrattade så vi grät rent ut sagt och pratade hela bilfärden hem också om honom ! :D Han om något säger bra saker, inte bara för att vara rolig men de han säger är bra. Bra ord.

En bild på Magnus Betner nedanför ;)

Han får mig alltid att skratta, Magnus och själklart Johan Glans den lilla rosa grisen, HIHI och Henrik Schyffert lätt! Goa män med bra saker att säga så man skrattar sig själv till döds! :D

Dom visade precis Magnus Betner - Livets ord, på kanal 5 nu kl 21.00-22.00 och de är andra gången jag ser den på tvn, såg den i veckan också, men kunde bara inte få nog plus att de bara visades skräp på tvn ändå så varför inte skratta lite ;D

Nej fy, han är allt bra den mannen.. Han ser bra ut, är grymt underhållande och är grym! Och jag längtar bara till nästa gång han har en turné och kör igenom Sverige en gång till med något nytt, då jävlar skall JAG se honom och då måste jag givetvis dra med Jonis påT ;) Mannen total äger allt och alla.

Jag har sett så många klipp med honom på Youtube och andra hemsidor så de finns bara inte :D Man kan inte få nog.. Just att han alltid har den "allvarliga"-looken och är så grym, på att hålla sig själv för sina ord, haha. Grymt skådespeleri måste man ju säga. Nej om de är någon komiker inom Sverige jag diggar starkt, så är de ta mig fanimig Magnus Betner, OCH ni som inte sett honom och gillar lite halvrå-sann komik, SE HONOM och LYSSNA PÅ VAD HAN SÄGER! :) Ni kommer inte att ångra er, och gillar ni honom så SE HONOM LIVE om ni får chansen såklart :D

Ville bara säga det, nu skall jag fortsätta mitt Andra Avenyn-maraton här men dessförinnan, en halv cigarett. Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela