Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Många undrar..

Publicerad 2011-02-15 12:29:11 i Familjens vardag

Jag har fått några som frågat om hur jag och Jonathan träffades och lite sådant där :p Så jag tänkte försöka dra de snabbt och kortfattat här så gott det går :p

Hmm.. Vart skall jag börja? :P

Börjar här...

Vi var 14 år gamla, hade gått i samma klass kanske 1-2 år någonting, inte direkt pratat alls med varandra när vi gick från åk 6-8. Så sommaren 2003 pratade vi över Lunarstorm (höhö) dagligen över privata meddelanden och gästboken som jag minns det :) Sen tog vi msn och pratade så ofta vi kunde däröver.. Och även hur mycket vi än skrev på internet med varandra vågade vi Aldrig säga någonting till varandra i skolan, även om vi gick i samma klass :p Vi var ju fortfarande små tonåringar hehe.

Men allt eftersom då vi hade skrivit med varandra ett par månader, så började känslor komma fram för honom men jag vågade inte skriva det till honom för OM han inte gillade mig så ville jag inte göra bort mig :p Så jag låtsades skrev och han också att vi älskade varandra och var jättekära osv, och sen på msn en kväll.. När vi pratade om detta på skoj.. Så frågade eller skrev Jonathan någonting i den stilen att de vi hade skojat om blev dödsseriöst.. Vi skrev att vi faktiskt gillade varandra och var kära i varandra hehe. Och så plötsligt skrev Jonathan "Är vi ihop nu eller? :P :$" Jag skrev nog bara "Jaa de kan vi väl vara :p" Tror jag :P Och så blev vi tillsammans 27 sepember 2003, kl 17.11 ;)

Från den dagen vi blev tillsammans eller den eftermiddagen så gick allt uppför i mitt liv. Mitt lilla tonårsliv ;P. Man kan säga att otroligt mycket hände under den "första" tiden då vi var tillsammans. Vi har varit med om väldigt mycket.. Aborter, goa resor, glädje, sorg, bråk, skratt, födelsedagar, alla hjärtans dag dagar, myspys och hur mycket mer som helst :P

Våran första resa tillsammans var med min mamma, lilla syster AKA systeryster och vi två då till Lanzarote 1 vecka då vi hade varit tillsammans i 1 år :) Vi båda två plus mamma gjorde våra första tatueringar då, 15 år gamla :). Våran andra resa var nog till Wales för att hälsa på min äldsta stora syster, hennes man och barn 1 vecka och hade det görtrevligt där. Tredje resan var när vi bilade från Onsala till Danmark och campade ^^ Riktigt svensson liv de lät där haha. Men de var jätteskoj :) Och den fjärde resan blev med Jonathans familj, med två vänner till en av hans yngre bröder till Egypten 1 vecka. Sol, bad och äckligt go mat på lyxhotell :)

Aborterna har jag redan skrivit om för ett bra tag sedan, så de orkar jag inte dra upp igen :p

Vi har firat 5 st alla hjärtans dag dagar tillsammans inkluderat denna nu som var igår :). Vi har då vi firat alla hjärtans dag varit ute och ätit, vi har myst hemma med godis och film tillsammans, inte gjort någonting direkt alls. Lite av varje kan man säga :p Och alla hjärtans dag igår, firades med mat på bordet när Jonathan kom hem, lite fina blommor jag köpt åt honom och mys i soffan som var mycket prat om livet och sådär :) Gjorde ingen stor grej av det hela :p

Men 2008, 30 januari runt eftermiddagen.. Gjorde Jonathan slut.. Jag ville seriöst bara dö. Jag kände verkligen hur jävla långt ner på botten jag var. Som om inget värre kunde hända, att detta var de värsta jag varit med om :o Det var ingen kul period i mitt liv. Vi hade ju faktiskt varit tillsammans i över 4.5 år nästan.. De är en del tid tillsammans man spenderat.. Vi var ju förlovade i 6 månader också där i slutet.. Och de gör fortfarande jätteont i hjärtat när jag tänker tillbaka på den dagen, tiden då de precis tog slut. Förjävligt rent ut sagt!

Men jag var ju tvungen att försöka leva vidare, så efter drygt 2-3 månader började jag "leva" igen. Fick massor av nya kompisar, och träffade många gamla vänner som man inte hade mycket kontakt med och mådde betydligt bättre igen..

Och nu.. 3 år och ett par veckor senare.. Då är vi 22 år.. Eller Jonathan är, jag fyller år rätt snart jag med :p Då blev vi tillsammans igen, och har världens finaste och raraste dotter tillsammans. Charlie Elly Eidland ♥

Nu jädrar skall vi allt försöka kämpa oss igenom allt skit som går emot oss. Vi skall hjälpa varandra då vi har motgångar i vårt liv :) Detta skall funka! Måste :) För jag vill att vi tre.. Jag, Charlie och du Jonathan skall ha ett liv tillsammans och fler barn så småningen om såklart :)

Jag älskar er mest av allt! Jonathan och Charlie ni är mitt liv.


Mina sötmunkar ♥

Älskar er !

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2011-02-15 15:48:00

En sak jag inte hänger med på är om han är pappa till Charlie?

Ligger iofs hemma i feber och det kan vara anledningen till att jag inte förstår.

Tack för en bra blogg förresten, ha de fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela