Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

MENTAL ffs

Publicerad 2011-02-02 09:46:49 i Familjens vardag

Jag vaknar, pratar snabbt med mamma och sen ringer jag min vårdcentral här för att boka en läkartid. När jag väl ringer från min MOBIL, så säger dom blandannat "knappa in eller tala in ditt telefon nr nu" och när jag skrivit in halva mitt mobil nummer säger en röst "du har fel riktnummer" pip pip pip och så läggs samtalet på, av sig självt. Försökte nog.. Fem gånger med att ringa och knappa in mitt mobil nummer men NEJ! Tydligen MÅSTE man ha en hemtelefon för att skiten skall fungera, jädra f***a!

Så istället får jag dra på mig och C kläder fort nu strax, gå upp till mamma och ringa från hennes hemtelefon istället och vänta DÄR tills jävlarna ringer tillbaka, snacka vilket jävla krångel! Tänk om jag inte hade haft mamma med hemtelefon? Hur fungerar det då? Just precis, de funkar inte :P Måste få en tid och lite pencilin för min jävla UVI! -.-' Haft skiten sedan söndags och druckit som en galning, och gjort annat, ingenting fungerar. NU måste jag ha medicin för att kunna kissa utan att de gör ont ! :D

Och idag vid 10.40 skall jag och C till tandläkaren med henne, känns väldigt onödigt att dra dit en 1 åring för att dom skall kolla hennes tänder, men jaja, vi gör det så har vi fått de överstökat iallafall :) Till förmiddag/eftermiddagen kommer pappa hit för att hämta hem sina katter igen :) Det kommer verkligen bli tomt efter att ha haft tre katter då man brukar ha en liten stackare ^^, Hursom :)



Haha, såhär snygga är vi denna morgonen ;D Tack och adjökens sålänge :D

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela