Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mys tjejen in DA house!

Publicerad 2011-02-16 15:44:27 i Familjens vardag

Nu har jag och lilla V här fått mat i magen, gott gott! Om drygt 1.5 timme skall vi dra oss ner och handla mat, YEY! Haha, möta upp älskling och sen hemåt för att laga middag, leka de sista med Charlie, sen bad och nattning för hennes del och strax därefter börjar min och babes egentid ihop :)



Mys tjejen! ♥
Visst är min och pappa Jonathans tjej finast? Hihiih

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2011-02-16 17:00:49

heeej mammaaa.. saknar daj, vill krama daj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela