Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

NU börjar min egentid

Publicerad 2011-02-02 20:45:06 i Familjens vardag

Charlie har somnat, somnade direkt efter hon fick dricka upp all vällingen i min famn, sötnos :) Hoppas bara att hon inte vaknar eller något sådant och inte kan somna om /; För igårnatt, HA! Jag som trodde de skulle bli en okej natt eftersom hon somnade av sig själv i sin säng, men icke sa nicke. Vaknar var och varannan timme, svårt att somna om, skall böka och greja som fan :P HOPPAS!

Det känns verkligen som att de är MITT barn av alla som sovit oroligt och dåligt? Har jag fel? :P

Imorgon har vi eller JAG tvätt tid, yey :P 10-14, blir kanske simhallen därefter med Linda och barnen våra :) Just de ja! HAHA måste nog svara på hennes sms hon skickade imorse, jag är usel på att svara på folks sms. Jag tänker "får ta de efter jag gjort ditten och datten" så glömmer jag :( haha. MEN NU skall jag skicka sms till dig Linda :P


Busen förut när hon tog sitt kvällsdopp :D ♥
Hennes min på första bilden är för go! haha, typ "vad stor din röv ser ut när du sitter morsan" Haha :P

Sitter just nu och bara kopplar av, till en av mina goa listor på Spotify. RELAAAAAXXXXXXXX-TIME! :d Hursom dåva! Och just nu spelas: Stone Sour - Zzyzx Rd ♥ Avslutar här och nu.. Kram ;D

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-02-02 22:43:46

Ja du är kass på att svara på sms! :p :) Kul med bad imorgon för barnen :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela