Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nu väntar min dejt på mig..

Publicerad 2011-02-01 23:09:07 i Familjens vardag

Okej - NU är mitt hår färgat, mindre lyckat, så jag tar andra paketet med hårfärg imorgonkväll annars vare brao! Testade Veet Cream och den var okej, haha. Fick köra två gånger för att de riktigt skulle få MIN önskade effekt, så NU är jag nöjd efter två omgångar Veet :P

Måste nog imorgon, MÅSTE ta mig ner till Vårdcentralen också -.-' PALLA! Men det måste faktiskt göras, har väntat med det alldeles förlänge, två dagar för mycket nu känner jag. Åhh vad man bara älskar kissesjukan............. Eller inte!



Så fint Slipknot hänger i mitt vardagsrum, hihi :)

Nej nu väntar min dejt här hemma på mig känner jag, och dejten är ivrig ;) Liksom jag! Haha btw min dejt är min säng ;) Ha det gott !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2011-02-02 07:35:12

Drick mycket vatten! Och drick mycket tranbärsjuice :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela