Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ny inköpt : D

Publicerad 2011-02-01 20:25:35 i Familjens vardag

Just det ja, i måndags fick jag mitt paket från CDON.com som jag knarkar sönder, haha köper nästan varje månad saker därifrån :) Och i torsdags förra veckan, så beställde jag två stycken snygga posterflaggor som just nu pryder mina väggar här hemma :) En med Slipknot och en givetvis med Marilyn Manson, HIHI!

Och igår, tisdag var vi som sagt i Borås en sväng till kvällen och handlade lite, fick inköpt hela My little pony boxen, HAHA :D Alla älskar mig, sägr vi.. Fick köpt mig en efterlängtad vitlökspress, lite söta ljus som skall pryda Charlies 1 års tårta :) Köpte även rakskrum, eller vad det heter, och nej inte raklödder :P Fick de tipset från Beckis :)




BRA inköp! :D hihi Nu slipper jag raka som är så förbannat trist :P
Vi fikade även igår när vi var i Borås en snabbis och kollade runt :)

I söndags fick jag ett par barnfria timmar då pappa Jonathan hade Charlie så jag kunde åka till Borås själv och träffa Beckis ett tag, fikade, tjötade och tjötade ännu mer. Får försöka ses oftare :) Jag och Jonathan söker eller inte söker, men KOLLAR faktiskt på lägenheter i Borås, gillar det inte men bor nog faktiskt hellre där än här, i Marks pisskommun, :P Hursom :) Vi har lite planer på G hihi, mys :)

Kommentarer

Postat av: Em - Mamma till Malva.

Publicerad 2011-02-01 20:43:05

Nämen, letar ni lya i Borås? Har släkt där och hälsar ofta på, tycker staden är jättemysig :) Vi bor i sköna Göteborg vi. Where else, liksom ;)



Nej, det kanske inte är så vanligt. Fast jag vet ett par små gulliga flickor som heter Charlie, två (tre med din) i Sverige och en i Skottland. Tycker det är jättefint på både flickor, pojkar och katter, haha ;) Det är konstigt för jag tycker inte alls om namnet Alva, men Malva är det finaste jag vet - & ändå är det bara en bokstav som skiljer :p



Jag vet precis vad du menar, jag är inte så mycket för topplistenamn. Därför är jag lite sur över att Alice, som jag tyckt om sedan jag var liten precis som namnet Malva, helt plötsligt ligger 1:a! Typiskt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela