Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Påväg hem efter att ha träffat min efterlä...

Publicerad 2011-02-22 20:59:09 i Familjens vardag

Påväg hem efter att ha träffat min efterlängtade robbin i stan ett par timmar barnfri :) älsk var snäll nog att ha henne hemma med sig.. Jag och robbin åkte fram och tillbaka överallt kändes det som haha ;P sista två timmarna satt vi hos honom och myste tv och godis ihop innan jag drog mig vid halv åtta snåret :) pratade om lördagen och om jag, älsk med vänner drar ut så följer nog robbin också med. Kul kul! :D kul att åka iväg till onsala också.. Mitt barndoms hem/ställe <3 och nu när jag kommer hem finns det god mat att värma som älskling har lagat :D Goooott! Imorgon blir de göteborg med fast med Charlie och för att träffa gamla Emil! :) nu själv det avslutas här.. :) ha det fint ikväll! Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela