Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Rivjärn i halsen?

Publicerad 2011-02-21 12:30:16 i Familjens vardag

Under helgen har jag känt av mer och mer i halsen.. Ont.. Sen lite mer täppt i näsan sedan igårkväll och frusen och sådant där trist som oftast medkommer. Och imorse när jag vaknade så kändes det helt seriöst att jag svalt ett jävla rivjärn.. Jag har, som jag själv minns aldrig riktigt haft halsfluss, bara påbörjan till det men de har försvunnit av sig själv efter ett tag.. Jag är ju ett "öron"barn som de kallas :p

Fast nu börjar de kännas bättre, LITE iallafall, skönt det. Hoppas jag inte är sjuk på onsdag eller torsdag för då skall jag ha skoj :) Charlie och jag far till Göteborg och träffar goda vänner :) Onsdag troligen Emil och torsdag blir det Beckis :D Göteborgstripp var läääängesen! Och till helgen nu, eller på fredagen skall vi ta det lugnt, tvätt tid på kvällen och på lördag-söndag åker vi till Onsala, hälsar på svärmor och svärfar :D. Dom ville gärna träffa henne och ha henne för sig själva på kvällen så jag och Jonis kan göra något för oss själva :) Troligen bio eller krogen skall vi göra osäkert ;) haha!



Mammas underverk ♥

Jonis är hemma idag för han är sjuker :( Stackars! Eller både jag och J känner oss kassa nu.. Men vi kurerar oss här nu ;) Druckit the, cola och nu när Charlie somnat för sin lilla lunch i förhoppningsvist 1.5-2 timmar så tänkte vi dra på en film och mysa, vi sjuklingar :p

127 hours tror jag filmen hette :) Så avrundar här nu.. God förmiddag så länge! Sen blir det en god lunch med benfri koklett, currysås och hemmagjorda klyftpotatisar jag gjorde igår som middag och bjöd pappa på :) Ha det !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela