Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sega Madde!

Publicerad 2011-02-24 14:22:15 i Familjens vardag

Känns som att de inte finns någon annan än jag som klagar och hatar att vara sjuk :p

Jag är sällan sjuk men när jag väl blir de brukar de blir rejält. Som liten då.. Var sällan sjuk men jag skolkade när jag var liten och sa att man hade ont i huvudet, mådde illa, ont i magen osv. Och sen när jag väl blev sjuk fick jag öroninflammation, UVI osv, mykoplasma tex.

Tycker synd om J som får stå ut med mig just nu :p Mitt humör är INTE på topp och jag tycker synd om mig själv och Charlie som också är sjuker stackarn.. Hoppas på att vi blir friska tills nästa vecka, får ta helgen och bli friska på nu tycker jag för nästa vecka har vi massor av skojigheter vi vill göra :)

Träffa en kompis+barn för fika i Göteborg, köpa nya leksaker till Charlie, hälsa på syster Annelie med familj i Vallda, kanske Unga föräldrar gruppen i Borås, kanske träffa Emil och kanske åka till Donken och hälsa på :d SÅ JA NU, måste vi bli friska :p

Och bilderna har fortfarande inte kommit in i datorn, får be babe om det ikväll :p Fan nu när de är så gott väder ute så kan jag och C inte gå ut :( Så fort febern försvinner så drar vi oss utåt igen på nya äventyr.. :)

Vi har fått i oss lunch i magen, Charlie har fått lite sömn, inte mycket men kanske 40 minuter max tyvärr, så hon lät väl somna vid 18.30 om inte vid 18.00 ikväll pga sömnbristen men de blir väl inte så jätteskoj inatt när hon kommer sova sämre än vanligt (hon sover ju annars skitbra nu), så nu får vi bunkra upp oss här med piller, saltvatten och annat gojjs ;d

Aja, skall kolla lite priser till Donken nu på SJ och sen leka vidare med C :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela