Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Skamlös dag med meningslösa presenter :P

Publicerad 2011-02-14 10:27:03 i Familjens vardag





Jag och pappa Jonathan fixade våran klädkammare igår till ett litet rum åt Charlie.. Hon sover uselt i våran säng, breve mig, J eller imellan oss, och hon sover verkligen inte bra heller när hon sover i sin säng och vi i våran säng breve hennes.. Konstigt nog.. Så två nätter i rad fre-söndag sov jag och pappa Jonathan i soffan här ute för att testa och hon sov nästan helt ostört ! Somnade runt 19-20, vaknade 05, fick välling och somnade om. Inatt sov hon i sitt nya LILLA rum :P sov från 19.00-08.12 UTAN ett enda pip under natten, hur skönt som helst! :D

Charlies födelsedags kalas i lördags blev jättelyckat :D 20 personer totalt, jättefina presenter fick hon och go uppvaktning minsann :) Dom första gästerna kom runt 13 och dom sista drog runt 18 tiden :) Fullt hus hela dagen :P

Igår röjde jag och pappa Jonathan hela lägenheten på grejer som bars upp till min vind här.. Gött att få ut gammal skit som inte används just nu direkt :) Känns jättebra..

Vid 04 imorse gick älskling upp för att åka med 04.46 bussen till jobbet i Göteborg :) Sen när babe kommer hem efter jobbet blir det mat, mys och badning av en trött Charlie :D hihi. Och nu skall vi fortsätta här.. Vi båda har fått i oss en stadig frukost, kläder för dagen, och såfort Charlie somnat för lunch blir det för min del att dammsuga en del här hemma, och diska 23532 ton disk -.-' Babe's axel är usel för tillfället och har svårt att hjälpa till, (och NEJ de är ingen ursäkt haha) Den ÄR skadad :(

Haha just det ja. Det är ju den där meningslösa dagen, alla hjärtans dag idag. HAHA! Världens mest meningslösa dag, för att alla affärer skall tjäna pengar på deras gamla choklad och lite blommor :p haha! Man blir ju otroligt mycket gladare om man uppvaktar någon man älskar, tycker om mitt i veckan istället för att göra de på ett "uppgjord" dag för sådant trams :P Fast jaja, denna alla hjärtans dagen blir min och Jonathans 6:e tillsammans OM man räknar in dom förra vi firat tillsammans ;) De ni! :D Hursom.. :)



Ha det fint så länge !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela